نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3412
-
الف
+

ستاره فلم های هالیوودی دومین عملیات جراحی قلبش را انجام داد

«آرنولد شوارتزنگر» ستاره فلم های اکشن هالیوود، با انتشار تصاویری از دومین عملیات جراحی قلب خود را طی دو سال گذشته خبر داد

به گزارش آی فیلم 2 ،«آرنولد شوارتزنگر» ستاره فلم های اکشن هالیوود، دومین عملیات جراحی قلب خود را طی دو سال گذشته انجام داد.

« آرنولد » اعلام کرد بعد از پشت سر گذاشتن جراحی قلب برای تعویض دریچه آئورت، احساس خوبی دارد. در دو سال گذشته این دومین باری است که این بازیگر عملیات قلب انجام می‌دهد.

این بازیگر و سیاستمدار 73 ساله روز جمعه این خبر را اعلام و تصاویری از خودش روی تخت شفاخانه منتشر کرد. او مشخص نکرد که عملیات جراحی او چه زمانی صورت گرفته است.

آرنولد در صفحه مجازی خود نوشت: به لطف تیم پزشکی «کلولند»، حالا یک دریچه آئورت جدید دارم که می‌توانم با آن به زندگی ادامه دهم. اکنون احساس خوبی دارم و از داکتر‌ها و پرستارها ممنونم.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در سال2018  آرنولد شوارتزنگر در «لس آنجلس» برای تعویض دریچه ریوی نیز زیر تیغ جراحی رفت. او در سال 1997 نیز این عمل را به دلیل نقص مادرزادی قلب انجام داده بود.

شوارتزنگر سال گذشته با فلم سینمایی «سرنوشت تاریک» ششمین فلم از مجموعه سینمایی ترمیناتور، نقش ماندگار خود را دوباره بازی کرد. 

او آگست سال روان اعلام کرد تصمیم دارد در یک سریال جاسوسی برای کمپانی «اسکایدنس»  بازی کند.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر